Még ha elsőre a csokis keksz is ugrik be róla, sütiink fontos hozzájárulást nyújtanak a jobb vásárlási élményhez. Segítenek bennünket a releváns ajánlatok bemutatásában, a weboldalon való eligazodás megkönnyítése érdekében emlékeznek a beállításokra, és figyelmeztetnek minket, ha a webhely lassú vagy instabil. Ennek elfogadásához kérjük kattints a "Rendben" gombra, a sütikre vonatkozó beállításokat bármikor módosíthatod.

Menü

Életmód magazin

Krónikus fájdalomtól szenvedsz, változtatnál az étrendeden, esetleg edzés utáni regenerációra van szükséged? A Serum+ magazinban nemcsak sportolással vagy étkezéssel kapcsolatban olvashatsz, de szakértőnk Dr. Kolonics Gábor is segíteni fog a helyes testtartást és az izom-izületi fájdalmat érintő kérdésekben. 
Fájdalomcsillapító gyógynövények, avagy a nagyanyáink már régen tudták mi kell izületi fájdalmakra

Fájdalomcsillapítás gyógynövényekkel ma is lehetséges, számtalan krém, tea, csepp, spray áll a rendelkezésünkre, amik hasznos gyógynövénykivonatot tartalmaznak. Ismerd meg most te is a legjobb fájdalomcsillapító és izomlazító gyógynövényeket. 

Szarvashibák, amiket edzés során elkövethetsz Az egészséges életmódot folytatók, sportolók és edzők életében is egyaránt fontos, hogy kialkuljon a megfelelő egyensúly edzés és regeneráció között. A túlzásba vitt sportolás, de főként a pihenés hiánya hamar padlóra kényszeríthet minket. Ha nem figyelsz oda az edzés előtti bemelegítésre és az azt követő nyújtásra, sorozatosan jönnek majd a ‘rossz mozulatokból’ eredő sérülések és gyulladások.
5 hiba amit a legtöbben elkövetünk, hogy enyhítsük a fájdalmat

Sokszor észre sem vesszük, hogy miközben enyhíteni szeretnénk a fájdalmat éppen az ellenkezőjét tesszük és szabotáljuk a gyógyulást. Éppen ezért összeállítottunk egy útmutatót a fájdalomban szenvedők számára, amely segít elkerülni a buktatókat és hibákat, amit a fájdalom csillapítása során véthetünk.

Útmutató: az egészséges étrend és a fájdalomcsillapítás kapcsolata

Úgy szól a mondás, hogy „az vagy amit megeszel”. Akár hiszel benne, akár nem, igaznak bizonyul ez a megfigyelés és határozottan beigazolódik, ha krónikus fájdalomról van szó.

Derékfájdalom gyötör? Hasznos tippek +videó ami segíthet! Az idő előrehaladtával sajnos egyre gyakoribb probléma a hát- és derékfájdalom, aminek gyógyszeres kezelése csak ideiglenes megoldást, tüneti kezelést jelent, ezért sokkal fontosabb hogy megtaláljuk a probléma forrását és elsősorban természetes úton igyekezzünk megszüntetni azt.
Banános- mandulás turmix

A banán nagyon népszerű szénhidrátforrása a nagy állóképességet igénylő sportot űzök körében, hiszen edzés előtt, alatt és után is fogyasztható, így sokoldalúan felhasználható alapanyag.

Top 7 életmód tipp a fájdalmas hétköznapokra

Semmi kétség, a krónikus fájdalom függetlenül attól, hogy milyen terápiával kezeled,  gyógyszerrel, fizikoterápiával vagy alternatív módszerekkel, hátráltat a mindennapokban.Tudtad, hogy az életmódod nagy nagyban kihat arra, hogyan viseled a fájdalmat? Van néhány remek tanácsunk, apróságok amik noha nem mulasztják el a problémát, segítenek azt könnyebben viselni.

 

 

 

3 dolog, amit minden izom- és izületi fájdalomban szenvedőnek tudnia kell

A krónikus fájdalom nem egy kellemes séta a parkban, de ahogy telik az idő, átalakul valami olyanná, amit megtanulsz kezelni, vele együtt pedig azt is, hogyan magyarázd el a családodnak és a barátaidnak, hogy milyen is az élet valójában, ha a fájdalom a mindennapok része. Néhányan fogékonyak lesznek rá, mások egyszerűen nem értik majd meg. Fejleszd magad tudatosan, készülj fel bármire, ami az utadba kerülhet. Igyekezz megosztani a gondolataidat, érzelmeidet a családoddal vagy barátaiddal, hogy megértsék min mész keresztül nap mint nap.

 

Egészséges fájdalomcsillapítás: 7 természetes alternatíva Ibuprofen helyett

Te is krónikus fájdalomtól szenvedsz? Nem vagy egyedül! Nagyon sokan támaszkodnak nap mint nap olyan  fájdalomcsillapító és/vagy gyulladáscsökkentő gyógyszerekre mint például az Ibuprofen, hogy enyhítsék a fájdalmat. Ha belefáradtál a tabletták szedésébe és természetesebb módon szeretnéd enyhíteni a fájdalmat, akkor ideje megismerkedned néhány természetes alternatívával.

Így regenerálódj gyorsan edzés után

Kicsit túlzásba vitted az edzőtermi látogatást, esetleg hosszabb kihagyás után visszamentél az uphill stretching óráidra, most pedig nem tudsz ülni, sétálni vagy kinyújtani az izmaidat üvöltés nélkül? Nem tudod hogyan lendülj át a fájdalmas izomlázon? Nagyon is átérezzük a problémát és a jó hír, hogy van néhány módja annak, hogy gyorsan regenerálódj edzés után és csökkentsd az izomfájdalmat.

Keresés