Még ha elsőre a csokis keksz is ugrik be róla, sütiink fontos hozzájárulást nyújtanak a jobb vásárlási élményhez. Segítenek bennünket a releváns ajánlatok bemutatásában, a weboldalon való eligazodás megkönnyítése érdekében emlékeznek a beállításokra, és figyelmeztetnek minket, ha a webhely lassú vagy instabil. Ennek elfogadásához kérjük kattints a "Rendben" gombra, a sütikre vonatkozó beállításokat bármikor módosíthatod.

Menü

Banános- mandulás turmix

A banán nagyon népszerű szénhidrátforrása a nagy állóképességet igénylő sportot űzök körében, hiszen edzés előtt, alatt és után is fogyasztható, így sokoldalúan felhasználható alapanyag. Ezt az italt a banán, az őrölt mandula és a szójatej együttese teszi magas tápértékűvé, de érdemes odafigyelni arra, hogy már érett banánt válassz (sötétsárga héj, barna pöttyök) mert - sokan nem tudják- a kevésbé érett banán nehezen emészthető, így inkább árt mint használ.

 

 

Hozzávalók: 

  • 2 nagyon érett banán
  • 450ml szójatej
  • 40g őrölt mandula
  • csipetnyi őrölt fahéj
  • kis méz (elhagyható) 
 

A smoothie elkészítése nagyon egyszerű, hámozd meg és szeleteld fel a banánt, add hozzá a szójatejet, őrölt mandulát és a csipetnyi fahéjat, majd háztartási robotgépben vagy turmixban ízlés szerint mézzel turmixold sűrűre és habosra. Elkészítés után azonnal fogyasztandó, mandulapehellyel díszítheted. 

 

Tápanyagtartalom:

A mandula tartalmaz E-vitamint kalciumot, magnéziumot, foszfort ls rezet is, hozzájárul a turmixital fehérjetartalmának növeléséhez. Szervezetünk C-, E-, B1-, B2 és B6 vitaminhoz, valamint niacinhoz, folsavhoz, káliumhoz és jelentős mennyiségű vashoz juthat e turmixitalból. 

 

 Adagonként: 

  • Kalória: 330
  • Zsír:  15g
  • Szénhidrát: 34g 
  • Fehérje: 12g
  • Vas: 1,8mg (13% RNI)
  • Kalcium 85mg (12% RNI)
 
Tartalomhoz tartozó címkék: Egészséges receptek

Keresés